AREA MANAGER  

BMW FINANCIAL SERVICES



AREA MANAGER


”Med din sublime evne til verbalt at formidle og kommunikere er du i stand til at formidle fordele ved vores finansielle produkter og kampagner, samt øvrige relevante budskaber til både bilsælgere og ledelse hos autoriserede forhandlere på Sjælland. Derudover evner du at analysere data, især salgsdata, og på baggrund af dette tage de rette konkrete initiativer til blandt andet coaching, træning og generel uddannelse, med henblik at opnå de fælles satte kommercielle mål for bil- og finansieringssalg.”

Lyder dette som dig, så kunne det sagtens være dig vi leder efter til den nyopslåede stilling som Area Manager hos BMW Financial Services.


BMW Financial Services Denmark A/S har mange års erfaring med finansiering af BMW og MINI og kender disse produkter bedre end noget andet finansieringsselskab. Vores fineste opgave er at hjælpe potentielle kunder med at finde frem til den absolut bedste finansiering. I et tæt samarbejde med vores interessenter sørger vi for, at der tilbydes attraktive løsninger, der dækker ethvert behov. Vi bor med vores søsterselskaber BMW Danmark og Alphabet Denmark i moderne åbne lokaler i København. I alt er vi ca. 50 medarbejdere i Danmark, og har derudover et tæt samarbejde med vores nordiske hovedkontor i Stockholm. 



OM ARBEJDSOPGAVERNE


I rollen som Area Manager på Sjælland bliver du en del af salgsteamet på syv personer, og du referer til vores Sales Operations Manager. Du vil i den sammenhæng, sammen med teamets øvrige personer, få ansvar for, at vi når vores kommercielle mål og dine individuelle bidrag vil i den sammenhæng være essentielle.


I dagligdagen får du ansvar for at opnå de bedst mulige resultater hos dine forhandlere på Sjælland ved selvstændigt at motivere, coache, uddanne og kommunikere til såvel sælgere som salgsledelse. Det forventes, at du er stand til i samarbejde med forhandlerne at tænke  strategisk i forhold til at sætte de rigtige initiativer og indsatser i gang.


Via din positive energi skal du kunne motivere ”dine” sælgere, og individuelt byde inde med det der er nødvendigt for at alle sælgere performer. Du skal ikke være bange for mangeartede, men relevante, opgaver, der skal løses, for at I fælles får succes. Du vil hovedsagligt befinde dig hos dine forhandlere, men vil naturligvis også indgå i teamet i København, hvorfor dine opgaver vil blive løst såvel hos forhandlerne som på hovekontoret i København – og sågar også fra dit hjemmekontor fra tid til anden.



DIN PROFIL


Vi forventer, at du er en udpræget teamplayer, der er i stand til såvel at motivere som at starte dig selv. Ydermere kan du begå dig på alle niveauer i en bilforretning.


Du har sandsynligvis en relevant erfaring fra enten et bilfinansieringsselskab, en importør eller måske en bilforretning, og har i den forbindelse fået et godt kendskab til de finansielle produkter der er i et moderne automotive finansieringsselskab.


At agere kommercielt er naturligt for dig, og du sætter desuden en ære i at levere et kvalitativt godt stykke arbejde, og agerer proaktivt i bestræbelserne på at få håndteret alle udfordringer. Det er derudover vigtigt, at du helt naturligt har styr på struktur i dine arbejdsopgaver.


Som person er du en kollega, der trives med at være i et miljø, hvor vi spiller på samme hold og hjælper hinanden. Vi har det godt med hinanden, har en åben og livlig tone uden at miste seriøsiteten i vores arbejde.



DU TILBYDES


Et arbejde i et professionelt miljø, hvor alle trives med at have en kommerciel retning for at opnå resultater.


Du tilbydes en attraktiv honorering for dit job med en pakke, der indeholder fast løn og bonus, samt bl.a. pensionsordning, sundhedsforsikring og mulighed for bilordning.



ANSØGNING


Er stillingen noget for dig, så lad os høre fra dig hurtigst muligt. Processen er i gang og vi holder samtaler løbende, og afslutter processen, når den rigtige kandidat er fundet, så vent ikke for længe. Såvel spørgsmål om proces som job kan rettes til Autosearch, Lars Nikolajsen, LN@autosearch.dk, +45 5151 0467 .


CV samt ansøgning bedes sendt til Autosearch, att.: Lars Nikolajsen på LN@autosearch.dk



BMW Financial Services Denmark A/S er ejet af BMW Group og har et globalt salgsnet, der dækker 140 lande. I Danmark udføres salg og service af otte autoriserede forhandlere og 17 serviceværksteder. Grundlaget for BMW Groups succes har altid været ansvarsbevidsthed og langsigtede løsninger. Derfor er miljømæssig og social bæredygtighed i hele værdikæden en integreret del af koncernens strategi. BMW Financial Services er specialiserede i finansieringsløsninger som passer kunden, uanset om den pågældende kunde er til den fleksible leasing eller gerne vil eje bilen ved hjælp af et lån. Det er BMW Financial Services’ fineste opgave at hjælpe sine kunder med at finde frem til den absolut bedste finansiering. På verdensplan står BMW Financial Services bag mere end 5 millioner leasing- og lånekontrakter, hvilket svarer til at næsten hver anden ny solgte BMW er finansieret i samarbejde med BMW Financial Services.



NB: Når du sender din ansøgning, giver du samtykke til, at den videresendes til ansættelsesudvalgets medlemmer, som er forpligtet til at behandle den fortroligt. For nærmere angående GDPR, se venligst vores hjemmeside s-sgroup.dk/gdpr/

 

 

 

Virksomhed

BMW FINANCIAL SERVICES


Job funktion

AREA MANAGER


Region

København


Kontakt

Lars Nikolajsen

Ansøgning

LN@autosearch.dk